Na co se ptáte
ČASTO SE PTÁTE
Proč je minimální objednávka 10 porcí?
Dopravit kuličkovou zmrzlinu je celkem oříšek. Aby si zachovala formu kuliček, je potřeba převážet ji co nejrychleji s velkým množstvím suchého ledu. Abychom dokázali zmrzlinu dovážet, museli jsme nastavit minimální objednávku.
Náklady na dopravu jedné zmrzliny jsou totiž stejné, jako na dopravu deseti porcí. Jinými slovy - čím víc nakoupíte, tím výhodnější cenu od nás dostáváte.
Můžu skladovat Ice'n'Go! ve svém mrazáku?
V běžných mrazácích Ice'n'Go! skladovat nelze. Pokud nemá teplotu alespoň -35°C, lepí se a taje. Nízká teplota nám totiž pomáhá udržet v mléku všechny živiny a bez chemie získat formu hravých kuliček. Zmrzka je tedy určená k okamžité spotřebě.
Je suchý led bezpečný?
Se suchým ledem v boxu manipulujte s maximální opatrností. Doporučujeme použít rukavice a pokud box povezete v autě, větrejte (suchý led je je pevný oxid uhličitý). Při vyjmutí z boxu nechte zmrzku chvíli odstát (cca 5 minut), aby dosáhla své ideální teploty. Suchý led nechávejte mimo dosah dětí i domácích mazlíčků.
Kdy mi zboží přijde?
Objednávku zpracováváme nejpozději druhý den po tom, co nám přistane v e-mailové schránce. Posíláme ji jako expresní zásilku, takže se na zmrzku můžete těšit nejpozději za dva dny od objednání. Pokud ji ale chcete mít v konkrétní den, napište nám ho do poznámky (doručuje se ÚT-PÁ).
Proč si nemůžu objednat na dobírku?
Stává se nám, že se nám při objednávce na dobírku vrátí rozteklá zmrzlina zralá na vyhození. Mrzí nás, když se s jídlem plýtvá, daleko lepší je, když dělá radost. Abychom takové případy omezili, možnost dobírky jsme zrušili.